Nostalgi

"Självständig! Nu undviker du att distraheras av olika åsikter. Viktiga beslut ska fattas och du föredrar din egen känsla för rätt och fel framför andras eviga tyckande!"

 Så lyder mitt horoskop den här veckan.. Synd att jag inte visste att jag inte skulle lyssna på "allas eviga tyckande" igår =P Haha!

Lite Nostalgi nu när jag har rensat i mitt rum.. Hittade massa brev som jag fått av min mormor innan hon dog där hon skrev hur mycket hon saknade och älskade mig. Sen hittade jag massa vykort från mamma som jag fått när jag varit på mina kollon under alla dessa år. Hittade massa gamla dagböcker, fotografier och skolböcker som jag inte sett på åratal. Det var kul att sitta och läsa och minnas för en stund! Nu har jag damsugning och skurning kvar sen ska jag slå en pling till Olof och kolla planer för ikväll!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback