Lisa, Elinore och Carro - PARTY PEOPLE!

Min mobil är pajj, det var ju inge vidare så då får jag lämna in den på lagning.. Igår var en väldigt trevlig kväll måste jag säga! Sandra och jag åkte ut till Nacka på fest med två tjejer från klassen, Lisa och Elinore, Det var väldigt trevligt där men ölspelet är verkligen inte min grejj.. Men trevlig kväll iaf!

Idag har större delen av dagen spenderats i sängen med sällskap, musik, film och nått mumsigt att äta. ikväll blir det nog bara hemma faktiskt för ovanlighetes skull.. Kanske träffa Olof en liten stund bara men mer en det tänker jag inte göra för jag har en hård vecka framför mig med prao, plugg och jobb.. Men nu ska jag gå och umgås med min smarta mor som alltid vet hur man ska lösa mina problem.. Ha en trevlig lördag


Min älskade mobil har svikit mig!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback