Juldagen

Dagen efter julafton, vilket brukar betyda lugn i familjen Jämtins stora villa. Men nej, inte iår inte.
Ska snart äta julmat..igen..men först ska jag packa! Imorgonbitti åker jag till fjällen i några dagar. Ska bli så skönt att åka ut i skidbacken igen, åka så snabbt att ögonen tåras och bara känna skidorna nästa styra sig själv.. Underbart underbart.. Jag har ett jätte dilemma, världens två bästa filmer går på tv imorgon. Åter till Cold Mountain och Gladiator. Vilken ska man välja.. Jag har iförsej aldrig sätt gladiator utan B så det känns lite konsigt.. Och vi såg den i somras på hans land. Åter till cold mountain ärså himla tung och stark film. Orkar man det i en stuga in the middle of nowhere? åh både är ju så BÄST!!
Men nu måste jag packa!


Förra året i sälen, jag hjälper brorsan upp för tusende gången.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback