Jag har shoppat!

Jag har shoppat idag så jag är lycklig. Efter en kort skoldag så åkte, hör och häpna, jag och min MAMMA till Nacka forum för att shoppa. Detta var nämligen en födelsedagspresent jag fick den 1 dec, en shoppingtur ensam med mor min. Det var jätte roligt och jag fick massa fina saker och så åt vi middag på en italiensk resturang. Jag köpte även julklappar åt mina två systrar och min pappi. Det Sofia ska få vill jag egentligen ha själv ^^


Den här fina och mjuka koftan från Gina Tricot fick jag! :)


Kvällens planer blir plugga och sova tidigt så jag orkar med morgondagen då det blir julklappsshopping i Farsta istället.. Jag måste få klart allt nu känner jag! Då ska ajg även leta efter en snygg Hood som mamma betalar åt mig :)
Pusshej!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback