Imorgon bär det av igen!

God morgon :) Min storasysters mobil ringde vid halv nio imorse vilket betyder att då fick jag inte sova mer, min syster är nämligen väldigt högljudd av sig och tycker inte att man ska visa någon respekt till sin lillasyster som ligger och försökrer sleepa.. Jag klämde på en film och låg sur, trött och kall i min säng i 2 ½ timme innan jag vågade gå upp.Jag har nämligen ett hemskt morgonhumör när man blir väckt tidigt och när man har 3 timmar kvar att sova så det kändes bäst att ligga och lugna ner mig lite.. =p Nu har jag precis tagit en dusch. Ska sminka och klä på mig sen ska jag in till stan med Lisa och Elin och försöka knipa det sista på rean, wish me luck!

 

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback