Humöret på topp idag igen!

Godmorgon! Nu har jag vaknat och ätit frukost (var tvungen att sätta klockan). Jag har haft världens jobbigaste natt med jobbiga och känslosamma drömmar, så jag har vaknat nästan en gång i timmen hela natten. Det var ju inge vidare. Nu ska jag fixa iordning mig lite sen ska jag spendera större delen av dagen i köket med mamma tänkte jag. Hjälpa henne med allt som hon behöver hjälp med så att det blir något julaftonsfriande här i vårt hem. Jag har hållt på och jobbat med en sån här "50 saker du inte visste om mig"  i snart fyra dagar, och jag har inte ens kommit på hälften. Så jag ska väl försöka få klart den idag också.. Lycka till med det. Grejen e att det är massor med saker som typ ingen vet om mig men det vil man ju inte skriva i bloggen ^^ Men nu ska jag sätta igång så att jag inte blir sittades här hela dagen... igen... Pussokram!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback