Hemma igen

Nu är jag hemma i varma stockholm.
Imorse var det nämligen 24 minus utanför dörren så kallt som satan är det i fjällen.
Jag har haft några trevliga dagar i skidbacken och god mat.
Så underbart att stå precis på kanten till en brant(svart)backe, det kittlar till i magen och det känns som man flyger. Jag älskar skidåkning och jag hatar att jag inte var på topp för åreta första skidresa!
Har nämligen lyckats få urinvägsinfektion, så det blev ganska jobbigt i backarna då man behövde åka ner till resturangerna en gång i timmen, av med alla ytterkläder och skit. Men mamma e jätte nervös att jag har njurinfektion (efterso jag också har feber och ont i ryggen)  vilket tydligen är farligt så jag får väl åka till farbror doktorn och kolla det imorgon..
Ikväll funtar jag på att bara vara hemma, man är ganska seg efter att suttit i en bil i nio timmar. Men jag kanska slår en pling till Ellinor och förslår en liten promis.

Imorgon ska jag åka in till stan och kolla om det finns något kvar på mellandagsrean.. Känns tråkigt att man missade den.. Men det kanske var bra också för  jag får inte plats med mer kläder i min garderob..
 
Men nu ska jag ta mig något att äta!
 


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback