Fredag!

Så nu sitter jag här vid datan igen , dock väldigt stressad! Har varit i skolan idag och haft gympa och matte, allt gick bra :) Sen åkte jag hem, åt sushi, drack te och tittade på SATC. Sov en liten stund och nu är jag redo för att använda mitt helguttryck "natten är ung!!". Om någon timme kommer älskade Sandra som jag inte träffat på flera veckor! Vi ska göra iordning oss tillsammans, titta på lite SATC, dricka något glas vin och sen ska vi parta! Det blir alltid lyckat när man e med Sandra så det kommer bli en bra kväll känner jag på mig :) Senare ska jag förmodligen träffa Hugo.. Vi får se hur sent det blir med Sandrich.. Men nu måste jag städa mitt rum, man ser inte ens golvet för att det är så fullt av kläder!!!
Ha en trevlig kväll party people!
 

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback