Everything is made to be broken

Jag har så mycket att göra den här veckan så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag har praktik hela veckan vilket är väldigt kul men man är helt död efter en dag på dagis..
Sen den här veckan ska jag skriva 6 uppsatser, läsa klart en engelskabok, plugga inför ett prov i matte som jag har nästa veckan, och ett prov i U.L.S som jag också har nästa vecka.
 Jag ska också jobba onsdag och torsdag till sent på kvällen och så ska jag på en till arbetsintervju på måndag.
 Så det betyder alltså att jag kommer vara hela DÖD den här veckan och all min lediga tid kommer gå åt sittandes med glasögon på framför Word eller en mattebok. En otroligt kul vecka.
Men jag ska försöka kämpa på måndag-torsdag så att jag får helgen att vila upp mig och ha lite kul.

Idag försöker jag sätta igång med min svenska uppgift som skulle varit inlämnad i torsdags men min hjärna verkar ha tagit en pause i tänkandet för på 45 minuter så har jag bara skrivit en rubrik. Inte bra!

Sen har jag massa killproblem också, och det är ju lagom kul.
Men det är mig det är totalt fel på, jag måste komma från någon annan planet.
Kan man gå en kurs i hur man inte krossar killars hjärtan?
Isåfall skulle jag gärna lära mig hur man gör för att undvika det,
för det verkar vara det enda jag gör riktigt bra.

/ Karolina

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback