.

Typ världesn tråkigaste lista men jag kände att jag behövde en ursäkt för att ta en pause i bloggandet..
Vad heter dina föräldrar?
Katarina och Jan (Charlie och Janne)
Vad jobbar dina föräldrar med?
De har tillsammans en egen rörfirma vid nanm "effektrör"
Vad är det senaste du installerade på datorn?
Oj, det har jag ingen aning on?
Vilken är din favoritrestaurang?
Melanders fisk
När badade du i en pool senast?
Senast i en pool var väl i somras på öland tror jag, haha för fem månader sen!
Har du varit med i någon skolpjäs?
Massor..
Hur många barn vill du ha?
 4 ^^
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Rapp
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja, inget tvivel om saken.
Vad har du för TV-kanaler?
Typ alla.. ?
Har du åkt moped någon gång?
Jag har en egen moppe så, ja :P
Har du busringt någon gång?
Absolut
Har du fått felparkeringsböter?
Nej, jag har inte körkort..
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Förut så hade jag bungy-jump på min "att göra innan 30"-lista. Men jag börjar ångra mig..
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? 
Hm, Malta. Jag har aldrig varit utanför Europa!
Har du en egen trädgård?
Ja, eller mina föräldrar har =P
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Kan man säga något annat en kalle anka?
Kan du alla orden i nationalsången?
Jo det tror jag nog.
Badkar eller duschkabin?
Jag e bortskämd så jag vill ha båda ^^
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Jag och Olof tittade på en film men Tom Cruise, där han var typ lönnmördare och åkte runt i en taxi oxh dödade folk. Den var grymt bra!
Favoritpizza?
Det finns en pizza aom heter Fårost, men jag vill ha den med mozarella isället för fårost.. Så det blir en fårsost pixxa uatn fårost för mig!
Chips eller popcorn?
Chips!
Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte det
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha klart jag har!! eller inte..
Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jag åt ute med en gäng kompisar och jag åt skaldjuorspasta på iltempo!
Favoritchoklad?
Marabou med bubblor i
Favoritbok?
Jag är en sån nörd men jag måste säga Harry Potter serien..
När åt du en hemodlad tomat sist?
Jag tror jag aldrig har ätit det..
Är du bra på matlagning?
Helt okej faktiskt..
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej, fy!
Pepsi eller Coca Cola?
ingen tvekan, Coca Cola.
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej..
Vad var det senaste du handlade?
En cola?
Har du kräkts offentligt?
Japp =P Globen när jag var sju..
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Hm.. inte kärlek men jag tror att man kan skapa ett intresse eller vad man ska säga vid första ögonblicket.
Har du ringt något betalnummer?
Det tror jag inte?
Kan man vara vän med sitt ex?
Hm, det beror hur länge förhållandet varade och hur det slutade.
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Det vill jag inte prata om
Hade du mycket hår som liten bebis?
Japp ^^
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget faktiskt
Vad har du i din väska?
Väldigt mycket skit
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Tv tittande!
Vad är du tacksam för idag?
Jag är tacksam för att jag har lite vett i skallen ibland ^^

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback