dagens lista

DAGENS KLÄDSEL: Svart strumpbyxor och en lång tröja
DAGENS FRISYR: Upsatt i en knut med luggen nere
DAGENS MAT: Sushi
DAGENS HÄNDELSE: Hm.. min knävck blev perfekt!
DAGENS PLANER: Baka och titta på film ikväll :)
DAGENS VILL HA: En hund
DAGENS SAKNAD:  Godissug
DAGENS DROG: Ingen.
DAGENS TRÅKIGASTE: Några av mina knäckflarn gick sönder
DAGENS FINASTE: Köket
DAGENS KÖP: Har inte varit utanför dörren
DAGENS GODIS: knäck och choklad
DAGENS HUMÖR: Great!
DAGENS SJUKA: Allergi utslag över hela halsen
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen^^ Eller jo att min knäck blev perfekt =P
DAGENS LYCKA: Jul..
DAGENS BILRESA: Ingen
DAGENS DRYCK: Julmust
DAGENS TELEFONSAMTAL: Har inte pratat i telefon på hela dagen
DAGENS PERSONER: Jag själv :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback