Dagens lista

DAGENS KLÄDSEL: Ljusgråa mjukisar och vit kofta
DAGENS FRISYR: Upsatt i en klämma med luggen nere
DAGENS MAT: Varma mackor
DAGENS HÄNDELSE: Hittade mormors gamla brev..
DAGENS PLANER: Sex and the City filmen och snaska!
DAGENS VILL HA: Thailand?
DAGENS SAKNAD: Mormor
DAGENS DROG: Julmust, har druckit 1½ liter idag.
DAGENS TRÅKIGASTE: Hm, jag har inte fått sms av den personen som jag ville ha ett sms ifrån =P
DAGENS FINASTE: Mitt rum :)
DAGENS KÖP: Har inte varit utanför dörren
DAGENS GODIS: Inget, än.
DAGENS HUMÖR: På topp!
DAGENS SJUKA: Ingenting :)
DAGENS KOMPLIMANG: Mamma tyckte jag hade fina naglar idag med mitt julnagelack :)
DAGENS LYCKA: Tejp ^^
DAGENS BILRESA: Ingen
DAGENS DRYCK: Julmust
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mamma ringde och frågade hur det var, hon e så omtänksam -.-
DAGENS PERSONER: Thomas :)

By the way, jag sov 15 ½ timme inatt^^

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback