Dagens lista :)

DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans och en vit kofta
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS MAT: fläskfile :)
DAGENS HÄNDELSE: Fick min julklapp av Adde :D
DAGENS PLANER: Parta!
DAGENS VILL HA: Hm.. Mörkare hår?
DAGENS SAKNAD: Ingenting idag faktiskt :)
DAGENS DROG: SÖÖÖÖMN
DAGENS TRÅKIGASTE: Jag hittar inte mina glasögon ^^
DAGENS FINASTE: Hm, jag såg en jätte snygg tröja på H&M
DAGENS KÖP: Addes julis, hörlurar (300 spänn!!!), choklad och en festis.
DAGENS GODIS: Maraboububbelchoklad^^
DAGENS HUMÖR: Bra !
DAGENS SJUKA: Trött :(
DAGENS KOMPLIMANG: Adde sa att jag luktar gott :D
DAGENS LYCKA: Hm.. Choklad? ^^
DAGENS BILRESA: Ingen
DAGENS DRYCK: Cassics festis
DAGENS TELEFONSAMTAL: Nån snubbe som jag tydligen gav mitt nummer till i fredags^^
DAGENS PERSONER: Andreas min gosse :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback