Dagens lista

Min vanliga utåldriga lista, men det har blivit lite av ett måste.. :)

DAGENS KLÄDSEL:
leggings, kjol och kofta
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS MAT: Sushi
DAGENS HÄNDELSE: Jag gjorde en gran på dagis *blink*
DAGENS PLANER: Mysa med anonym och sen sova
DAGENS VILL HA: Hmm.. Ett par nya skor!
DAGENS SAKNAD: Ingenting, jag har allt jag vill ha.. typ =P
DAGENS DROG: Mys
DAGENS TRÅKIGASTE: jag trampade i världes lerhög så mina nya skor är väldigt leriga
DAGENS FINASTE: Iris
DAGENS KÖP: Sushi, dounat!
DAGENS GODIS: Inget..
DAGENS HUMÖR: Happy
DAGENS SJUKA: Sovit grymt dåligt inatt...
DAGENS KOMPLIMANG: Att jag ritar fina blommor ^^
DAGENS LYCKA: Barn
DAGENS BILRESA: Hugo skjutsade mig till jobbet och pappa skjutsade mig hem, lyxigt värre!
DAGENS DRYCK: Citron och Ingrefära te
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hugo och Gogge ringde nyss, lagom trötta^^
DAGENS PERSONER: Fredrik :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback