Dagens lista

DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, stor tjocktröja.
DAGENS FRISYR: Toffs
DAGENS MAT: stuvade makaroner!
DAGENS HÄNDELSE:  Jag såg världens snyggaste kille idag! MUUUUMS !
DAGENS PLANER: Tre uppsatser att skriva sen sova
DAGENS VILL HA: Mer tid
DAGENS SAKNAD: Eyeliner
DAGENS DROG: Söta barn
DAGENS TRÅKIGASTE: Hmm.. Jag har tittat klart på alla Grey's säsonger för 8 gången...
DAGENS FINASTE:  Min lyckta som jag gjorde på dagis ^^
DAGENS KÖP: Inte köpt något idag :)
DAGENS GODIS: en liten chokladbit
DAGENS HUMÖR: Happy feet :D
DAGENS SJUKA: Kliat i mitt öga hela dagen! 
DAGENS KOMPLIMANG: "vilka fina naglar du har" av en liten kille på dagis (jag målade dem rosa igår)
DAGENS LYCKA: Underbara småbarn
DAGENS BILRESA: Satt i Hugos bil typ en timme men åkte inte en milimiter :P
DAGENS DRYCK: Hallon och bhörnbärs lättdryck
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hugo, som vanligt..
DAGENS PERSONER: Mina små barn på dagis


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback