Dagens-

DAGENS KLÄDSEL: Än så länge har jag bara hafy gympisar och tjocktröja på mig men jag får hitta något annat att ha på mig i kyrkan..
DAGENS FRISYR: Lilla my, ska även fixa något annat
DAGENS MAT: Tårta och smörgåsar
DAGENS HÄNDELSE: Hm.. Jag sov till tolv?
DAGENS PLANER: Kyrkan och sen pussas lite :)
DAGENS VILL HA: Styrka
DAGENS SAKNAD: Glädje
DAGENS DROG: Grädde
DAGENS TRÅKIGASTE: Vakna upp ur min underbara dröm
DAGENS FINASTE: Mina fina röda naglar
DAGENS KÖP: Har inte köpt något..
DAGENS GODIS: Inget godis, bara  tårta.
DAGENS HUMÖR: Nollställd
DAGENS SJUKA: Inga krafter i kroppen
DAGENS KOMPLIMANG: Hugo säger alltid massa söta saker :)   
DAGENS LYCKA: Sex and the City
DAGENS BILRESA: Ingen bildresa
DAGENS DRYCK: Indian spice te
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hugo
DAGENS PERSONER: Mig själv

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback