Äntligen lov!

Jag har bråttom, jätte bråttom egentligen! Och ändå sitter jag här med min dåliga blogg och skriver om hur bråttom jag har det. Det känns väldigt bra måste jag säga. Planer för ikväll.. Om en och en halv timme ska jg vara inte i TC för att möte upp Elinore och Lisa, vi ska käka middag på Mongolia inne på sveavägen. Efter det drar vi på fest i Råcksta och jag planerar på att vara hemma innan åtta i morgon bitti! Så det ska bli en kil kväll, så nu måste jag göra mig snygg och fräsch, och det tar ett tag haha!

Idag förändrades allt väldigt mycket men det känns inget än.. vi får se om det kanske kommer senare. Vi får se vad Lisa och Elinore har att säga om saken!

Ha en trevlig fredagskväll folket och grattis till jullov!!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback