-

Varit lite dålig på att blogga nuförtiden, inte bra ju! Så vad håller jag på med nu förtiden då ? Jag pluggar mycket och den lilla fritid jag har som jag förut spenderade framför datan spenderar jag nu istället med Hugo. Jag är också helt inne i Sex and the City boxen som jag fick av mammsen i födelsedag! Så för att resumera vad jag gör på dagarna är att vara i skolan, plugga, jobba, möten, SATC och Hugo... Men det är ju slutspurten och jag jobbar tredubbla jobb så då blir det inte mycket fritid.. Igår jobbade jag och var på styrelsemöte i kyrkan. Träffade Hugo en stund också :)  Ikväll ska jag till kyrkan igen men först måste jag skriva klart en uppsats i svenskan som ska in imorgon, jag som inte ens har börjat. Shame on me!  Så det är väl bara hoppa in i duschen först och sen sätta igång.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback