Snart helg!

Efter några hektiska dagar så nalkas det helg. Det ska bli en rolig helg med lagom mycket att göra. Just händer det inte så jätte mycket nytt, jag var i kyrkan igår och njöt för fulla muggar. Ska även dit idag men då är det styrelsemöte som står på schemat och det kanske inte är lika njutbart.
Jag träffade min Börnie igår vilket var jätte skönt, det är så svårt att få ihop våra scheman och på helgerna ska vi ut på olika håll så vi får kämpa lite för att få det funka. Men ett förhållande måste ju tåla att man är ifrån varandra tycker jag.
Man måste inte sova med varandra varje natt eller pratat i telefon i timmar varja kväll. Plus att det blir mycket roligare att träffa honom när jag väl träffar honom nu eftersom man saknat allt gos när man ligger ensam i sängen på kvällarna.

Idag vill jag faktist ägna en tanke åt min väldigt nära vän Hanna..
Jag finns för dig min vän!



Säg något?
Postat av: Hanna

Tack vännen! söt bild btw :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback