I finally get what I wanted

Jag hade det jätte trevligt igår med massa nytt folk. Vi kom försent till Singing Bee eftersom bussen inte gick så vi drog in till stan istället, promenaderade och var på konsert i kungsan.

Idag var det skola igen, mina måndagar är inte fy skam. Jag har en svenska lektion mellan 10.50-11.40 *Lycklig*

Fick ett halvt bakslag på min förkylning idag.. Borde inte varit ute och gått så mycket som jag gjorde igår. så idag var febern tillbaka så efter skolan har jag bara legat i soffan och tittat på O.C.

Idag känner jag mig så nöjd med allt, allt som har med livet att göra. Nöjd med alla mina val och allt nytt som har kommit in i mitt liv på sistonde. Och någonting som är bäst av allt det är att jag äntligen har en dröm, ett mål. Jag vill bli barnmorska, jag vet det nu. Allt blir så mycket enklare då med skolmotivationen att jag går där för att kunna uppnå mina drömmr och mål.









Säg något?
Postat av: Niclas

Skönt å höra att du vet vad du har för mål! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback