En underbar helg!

Jag har aldrig haft så roligt på länge som jag hade inatt! Och jag har inte blivit slagen så hårt på länge, HANNA !
Hanna och jag tjaffsade lite om den så kallade "92:an", haha, HAN VAR SNYGG ! Sen så träffade vi också en kille som jag och Hanna döpte om till "kärrtorp" För "vi" nollade honom dagen innan!
Jag träffade helt slumpmässigt en kille som jag gick i samma klass som i sju år utan att känna igen honom, efter att ha suttit och snackat med mig ett tag så säger han "jag måste bara fråga är du Karolina Jämtin?" haha sanslöst att jag inte kände igen honom. Sen tappade jag mina nycklar vilket gav en liten extra promenad fram och tillbaka tills vi hittade dom, vilket vi gjorde. Kvällens uttryck var "NATTEN ÄR UNG,  ERIK!" och sången fri som en fågel som sjöngs solo av mig natten igenom. Tack för att ni gav mig en minnesfull kväll!

Efter våra nattliga äventyr så fick jag iaf fyra timmars sömn. Hanna och jag försov oss så jag fick springa upp med mössa på huvudet för att täcka mitt elstötshår som jag ibland vaknar med. Min dag har spenderats med mitt underbart söta gudbarn Elliot, vi har lekt i parken och dansat. Elliot är mannen i mitt liv!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback