Back again

Nu är jag tillbaka till vardagslivet och bloggen, efter en välbehövd pause.
Jag känner mig hyffsat utvilad efter sommaren som gick på tok för fort, men det gör väl alla sommrar?


Idag började ett nytt litet äventyr i mitt liv, en ny skola, klass och program.
Nu går jag i BF2 Norra Real.
Det är svårt att redan säga vad jag har för uppfattning och så eftersom jag bara varit där en timme.  Men klassen verkar väldigt sammanhållen och bra. Mycket trevligt folk måste jag säga!
Och så har jag fått ett grymt bra schema. Måndagar har jag bara en lektion i 50 minuter, fredagar går jag mellan 08.20 och 11.20, tisdagar och onsdagar har jag bara två lektioner vardera! Jag är sååå bortskämd!

Jag måste säga att det faktist är skönt att vara tillbaka i skolan och få lite rutiner igen...

Idag ska jag på ungdomsgruppen med Hannsie och Rosie.
Träffa lite folk, bara mysa och umgås.


Rosalie fyllde i måndags 17 år. Då var vi där och åt tårta och drack bål pratade igenom det mesta!
Grattis i efterskott igen min vän<3






Säg något?
Postat av: Rosalie

Tack älsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback