-

Du är den enda jag älskar, den enda jag vill leva mitt liv med.
Men kan du inte förstå att ibland svider det
När svartsjukan tar över som jag inte kan kontrollera
det känns som jag blir nedvärderad
men jag vet också att du inte menar.
Du ville inte såra men jag fäller ändå mina tårar
Jag kanske är feg
Jag kanske inte vågar släppa mina känslor,
 för det känns som en plåga
hur ska jag förklara när jag inte fattar själv
att alla dessa bråk bara slutar med en smäll.
Ibland vill man bara sticka härifrån
dra till en värld där det inte finns nåt bråk.
Bara älska tillsammans med varandra och
gå hand i hand på en strand helt ensamma.

Jag kommer ihåg första gången jag såg dig
i mina ögon fastnade du direkt
jag ville ha dig
du väckte mina känslor till liv och hjälpte
mig över stora hinder med stolta kliv
älskling min ängel om du bara visste
vad jag känner för dig


Säg något?
Postat av: Sverrevilma

Nice site, welcome to my


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback