Standing at the crossroads and wating for a sign.

Jag skulle verkligen behöva en äkta vän just nu.
En vän som alltid ställer upp, oavsätt vad.

Jag står framför många svåra val nu, några av de här valen är avgörande för hela mitt liv. Ska man ta den lätta eller den svåra vägen? En väg som man måste kämpa för, en väg som man kanske inte ens klarar, den vägen man egentligen vill gå. Eller ska man ta en enkel väg, utan direkta probelm eller motgångar.

Det känns som om alla går emot mig just nu, att det inte är någon på hela denna jord som förstår mig. Att jag alltid får göra allt själv, stå för mig själv, inte ens en liten liten hjälpande hand sträcks ut till mig nu när jag som mest behöver den. Livet är orättvist.

Det känns som om jag går och bär på något dött inuti mig. Någonting som inte borde vara där, något som måste ut. Jag vågar knappt säga någonting längre, jag är så rädd att bli missförståd. Eller att någonting som jag går och bär på flyger ut ur munnen utan att jag hinner stoppa det. Jag måste hindra mig själv hela tiden för att jag inte ska säga några små ord som kan förstöra så mycket.

Du svek mig!

Säg något?
Postat av: Rosalie

vem svek dig?
ta den vägen som är bäst och gör allt inte så jobbigt, försök se att posetivt istället för negativt, det blri lättar då!

2008-04-08 @ 12:14:28
Postat av: Klara

i veckan ska vi ses.
då ska vi prata, klaga och vara sura på allt annat. vara missnöjda och trötta.
puuuusss

Postat av: Karolina

Rosalie: Vill inte nämna namn på bloggen :), Jag försöker men ibland är det så svårt att se positivt på allt...

Klara: Ja det måste vi!Nu är det alldeles för länge sen som vi träffades! Puuussiluss

2008-04-08 @ 19:10:20
URL: http://karolinajamtin.blogg.se
Postat av: Rosalie

det förstår jag!
joo jag vet att allt kan vara jobbigt men endag så kommer en lösning på det hela, och du vet att du kan ringa mig när du vill!

2008-04-08 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback