Hem ljuva hem

Jag tror aldrig att jag har blivit så glad av att komma hem, men nu var det grymt skönt. Att få andas ut, bara för en sekund.
 
Hemma från en vecka i Hemavan, där det var otroligt bra väder nästan alla dagar, första klassig skidåkning och Väldigt många trevliga och sköna konfirmader. Allt blev lyckat och bra!

image59
Sista åket!

Nu är jag tillbaka hemma i mitt hektiska liv, och jag njuter till hundra procent av det underbara vårvädret vi har!
Igår var jag ute i timmar med hundarna Amell och Viking. Om någon timme ska jag till kyrkan och tilldess ska jag ha hunnit skriva två stora psykologi uppsatser om perception och äta middag. Det bli kämpigt att hinna..
Imorgon ska jag äntligen tillbaka till jobber och träffa Micke och Sara! tro det eller ej, men jag älskar mitt jobb!
På fredag har jag ett väldigt viktigt möte som kan vara avgörande för hela mitt liv, så tillsdess måste jag ha tänkt, planeret och förberätt mycket, då åker jag också till Graninge på eftermiddagen, vi får se hur det blirm, bra hoppas jag.
 Men nu är det bäst att sätta igång med alla skolarbeten!

Säg något?
Postat av: Klara

Vad är det viktiga mötet om?
Jag blir så nyfiken!
puss

Postat av: karolina

Skolbyte! :)

2008-04-06 @ 20:48:42
URL: http://karolinajamtin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback