Onsdag

Idag är det onsdag och jag är på bra humör, jag har en bra dag i skolan och jag kommer ha det bra efter skolan också (bortsett från mina läxor som måste göras) . Nu har jag datorkunskap, kanske inte världens roligaste ämne men helt okej. Hade min favoritlektion imorse, Ljud! Hur kul som heslt, vi ljudsätter shrek trailern, haha! 
 Jag trivs jätte bra i nya klassen, MP1B:2. JAg vet att jag har blivit världens sämsta bloggare, men jag har bara inte tid! Jag har fullt upp från morgon till kväll. Det är kul men jag skulle vilja ha lite tid över till min pojkvän och min blogg. Men allt går åt skolan och kompisar för tillfället. Förlåt älskling<3 men du är itne helt oskyldig i detta heller ska du veta *blink* Nu har jag äntligen övertalat Henrik (Lärare) att få sluta tidigare idag, Yippie! Så tack och hej!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback