Lycklig!

Helgen ska bli toppen kul! Imorgon ska jag och sandra åka till hennes mormor sen ska vi på den nya skoaffären på drottninggatan,"FEETFIRST" tror jag den hette. jag ska försöka hitta ett par svarta stövlar utan klack som helst inte ska kosta över 500 lappen.  I helgen blir det krök! Sandra och jag ska festa så att det riktigt svider i plånböckerna,  imorgon blir det en hyrdlokal i blåsut/sandsborg, ska bli otroligt kul. Lördag morgon är det upp och hoppa tidigt på morgonen för då kommer Johanna från Åland och hälsar på. Vi ska först luncha med Julia och sen ska vi shoppa loss, det blir ögonshopping för mig! Sen blir det fest igen, antingen vid tekniska musset eller nånstans runt i hemmatrakterna kanske.. vi får se, party blir det iaf! Söndagen ska jag försöka spendera lite kvalitétstid med min pojkvän<3. Hoppas ni får en bra helg, Pussokram.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback