Helg

I fredags hade jag en bra dag. Första var jag i skolan i bara en och en halv timme för svenskan blev inställd så vi fick sluta tidigare, då åkte jag till gubbängsskolan för att hälsa på gamla klassen och mina gamla lärare. Träffade erik där också så han fick följa mig hela vägen hem och höra på mitt klagande om mina smärtanade fötter (Köpte nya skor i torsdags och jag gick in dom då). På kvällen gick jag ut tillsammans med Petter, Matte, Björn och Kalle vi träffade ett stort gäng på kanske 25 pers i hökarängen, stannade där nån timme och sen drog vi + Max och Renja. Och björn sov hos mig då också. Igår hade jag en ganska slapp dag pluggade mest vid fem drog jag till grönan eftersom Håkan Hellström spelade där. Jah och klara käkade middag på kryddhyllan och sen tog vi massa lotter och spelade och så. Jag van andra pris i bollibompa ståndet så jag fick en bollibompa dinosaurie, då blev klara inte glad. Jag va fem saker! Efter Håkan träffade vi max oxh drog till simon där det va nån slags fest. Vi va där några timmar bastade och så sen tog jag och björn moppen och skjutsade hem Ejnar och sen till björn å sov. Nu ska jag försöka få upp slösäcken ur sängen och få honom att följa med hem till mig. Pussokram

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback