Undehållande

Snacka om rastlös,
Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är Carro..
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem som ringer
Ringer det mycket till dig? I perioder..
Ringer du mycket? Ja, men jag smsar mer..
Vem ringde du senast?  Amanda
Senast kramat och när? Amanda
Antal timmar sömn inatt?  1 timme
Sov du ensam? Nej
Vem sov hos sig senast? Jocke, Amanda och Ida sov här inatt
Vem vet mest om dig? Mitt EX
Vem vet du mest om?  jag vet allt^^
Vad ser du fram emot? Tågluff i sommar?
Vad vill du ha just nu? Pengar !
Vem hånar du?  Dig.
Vem längtar du mest efter? Eliott<3
Vem vill du helst slippa? Björn
Vem stör du dig på? Ganska många faktist
Vem vill du sova bredvid inatt? Det är alltid mysigt med lite sällskap
Vilken buss åker du oftast? Jag åker inte buss, bara tunnelbana ^^
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Snygg, nej.
Har du varit kär? Ja..
Är du kär nu? Knepig fråga
Är du en bra partner? det får väl någon annan svara på?
Har någon varit otrogen mot dig? Yep,
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? mmh..
Har du varit otrogen? Fan heller,
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad faktiskt.. Jag är lite blyg av mig
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :S Förstid inte den frågan
Vad åt du senast? en maräng
Är du polare med grannarna? dom är coola
Har du varit på ett party? Självklart
Har du varit utomlands? Haha, jaa !
Var är dina syskon just nu? Tumba, teater och fotboll skulle jag kunna tro
Vilken tid gick du upp imorse? Jag har knappt gått å lagt mig än?
Vad gjorde du kl 2 inatt? Jag vet inte, vi var nog i farsta då fortfarande..
Vad är det första du gör på morgonen? Duschar, alltid!
Vad ska du göra efter det här? Gå och lägga mig

Säg något?
Postat av: Hanna

Denna lista snor jag sötnos ;)

Postat av: Erlandjenny

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-09-02 @ 11:19:20
URL: http://erlandjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback