Trött

I måndags träffade jag Rosalie, det var underbart. Det hon gjorde för mig då är så en äkta vän beter sig. Tack<3
Det var underbart att träffa dig igen, snart kommer jag till Norrland ska du veta!
I tisdags åkte jag till stan med sandra, vi gick runt i massa affärer  och försökte hitta vinterjacka åt mig. Efter tre kanske fyra timmar skulle hon träffa Lola så jag fortsatte  på egen hand i en timme till. När jag går in i den sista affären, då hittar jag den! Det blev en svart ganska stor dunjacka Puma. Väldigt snygg tycker jag. Det sved till i plånboken då. Nu är jag pank pank och ännu mer pank. Får pengar om 3 veckor. Längtar tills dess, men vafan vinter jacka måste man ju ha! Igår kväll var jag ute med moa och massa killar, vissa kände jag från innan andra inte. Det är ju alltid trevligt att träffa nytt folk. Det var toppen att träffa Moa igen, det var enormt kul... Lite snurrigt blev det igår kan jag erkänna men jag var hemma helskinnad vid ett inatt. bra tid tycker jag. men det var en kul kväll! Snart kommer min älskade lilla gudson Eliott.. 6 månader är han nu och världens sötaste bebis! Jag ska ta en bild på honom så ska ni få se! ^^ Men nu är det dags och hoppa in i duschen och äta frukost. Pussokram

Säg något?
Postat av: Jackstine

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback