Plugg

Efter skolan sprang jag hem för att hinna med One Tree Hill sen var det det bara att sätta sig plugga kunde inte koncentrera mig så jag satte mig och tittade på favorit serien (efter O.C) Las Vegas. Satta mig igen och försökta plugga, det gick inte så jag satte mig och åt. Efter att jag hade ätit så satte jag mig igen och försökta plugga. Men det gick bara inte så jag gick ut på promenad på Erik i två timmar istället.. Trevligt trevligt..  Sen kom jag hem och nu sitter jag här, för koncentration verkar inte finnas i min hjärna längre?? Vad har det tagit åt mig.. Jag kan bara inte plugga längre.. OjOjOj det kommer inte blir så bra på provet imorgon eftersom jag inte har kunnat plugga =/
Är  lite nervös  för det faktiskt.. imorgon får jag sätta mig och tvinga mig att förstå!
Nu har jag gett upp för dagen med läxor så nu ska jag sova istället.. Godnatt!

Säg något?
Postat av: Yourprivatepractice

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-02-10 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback