Livet rullar på som vanligt

Idag har jag haft en långt skön sovmorgon vilade ut mig lite och pluggade ikapp lite. Väldigt skönt.
Igår kväll var jag på hörnet en liten stund och fixade naglarna sen drog jag lola sandra andrea och jossan och kollade vad som hade hänt i tallis, ica hade blivit rånat.. sen gick vi runt och promenarade jag jossan och andrea och pratade om allt och lite till.. Idag så ska jag till skolan sen måste jag plugga hela kvällen, ska försöka gå ut en liten stund !
Imorgon efter skolan skulle jag och sandra träffa några killar, ted och tobbe tror jag att dom hette. Dom verkar super trevliga. Fredag och lördag blir nog fest båda dagarna, vi får se hur mkt plugg jag har.. SNART ÄR DET LOV ! det är bara tre dagar kvar nu sen är det en hel vecka där jag bara kan göra vad jag vill. Underbart!
För jag får verkligen göra vad jag vill nu ^^ Sen vill jag än en gång säga tack till mina vänner som fanns för mig i lördags natt. Ni är guld värda <3 man vet verkligen vilka man har när något som detta händer.
Jag lyssnar och tar åt mig för varje ord ni säger, och tjejer ni har SÅ rätt!

Falska jävlar som ljuger än rätt upp i ansiktet är inget att ha!

Jag tycker om att känna detta hat som jag gör, det gör allt tusen gånger enklare! Mamma säger att innerst inne så hatar jag nog inte honom, men jag tror faktist att jag gör det, så långt in som det bara går sitter hatet och ilska.
det ska du veta! Och du, håll dig borta från mig!   

nu är det slut på det tråkiga och åter gå till det roliga. På Halloween så är jag bjuden på en hemma fest tillsammans med Sandra och Lola och det är en maskerad! Shiit, vad ska man ha på sig? Sandra tyckte jag skulle vara en hordjävul, men det vågar jag inte ^^ Ska blir jätte roligt!
Men nu måste jag gå till skolan, pussokram allihopa!

Säg något?
Postat av: NiC

Idag ville jag så gärna ha sovmorgon, det kändes helt omänskligt att tvingas att gå upp kl 7! Visserligen så går jag upp 10 alla andra dagar men det var jobbig ;)
Och på höstlovet, ja det är då mitt schema ser ut som värst, då får jag jobba från 9 på morgonen!

ha de gott, du som oxå e singel nu ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback