Hemma igen

Nu har jag kommit hem, skönt. Jag har förstört min favorit väska idag, inte roligt alls. Smarta Carro skulle ställa ner väskan utan att tänka på att hon hade två nagellack i väskan.. Så jag ställde ner väskan och sen kom en hemskt stark doft.. så nur är allt förstört... både böcker från skolan och väskan, miniräknaren och pennor. Kul -.-
Sen så får jag vatten spilltt över hela mig så jag får gå utan byxor och bara leggings resten av dagen.. sen så ramlade jag i trapppan nyss.. ingen lyckodag för mig idag inte..
och nu försöker jag koppla in en router som ajg inte ens vet vad det är in i min data med simon som support, men det går inge vidare.. Nu sa jag koncentrera mig på det.. Ciao!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback