Var finns du när jag behöver dig?

Det är helt stilla i mitt huvud just nu. Skulle verkligen behöva en bra vän nu som jag kan berätta allt för, vart tog du vägen?
Du frågade mig för några veckor sen "Carro om det är någonting jag behöver prata om, lyssnar du då?"
Självklart att jag gör det älskling sa jag, dag som natt har jag mobilen på. Det är bara att ringa min vän!
Jag önskar att jag hade frågat dig detsamma, för det verkar som om du skiter totalt i hur jag mår!

För några veckor sen fick jag "probelm i paradiset" (om jag ska citera folket häromkring) jag stötte på endel hinder under 1 eller 2 veckor som gjorde att jag mådde piss rent ut sagt. Vart fanns du då? När jag för en gång skull behövde dig, då fanns du inte där. Du vet ingenting om mig längre, vad som har hänt senaste veckan eller veckorna.

Sandra, jag behöver dig nu, kom och hjälp mig !



Säg något?
Postat av: Aristella

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback