TRÅKIGT!

Jag har enormt tråkigt. Får varken gå ut eller ta hit någon, tack mamma!
Här kommer en till väldigt tråkig grej fråbn luris blogg <3

Bläddra bland kontakterna på din mobil. - Stanna slumpvis. - Ta namnet och sätt som svar.

Hej, jag heter Tobbe
Jag är jättekär i Robin men jag tycker att Moa är snyggast.
Den fulaste på hela jorden är Jonte, fast Felix är nästan ännu fulare.
Jag tycker att Ellinor är helknäpp, men Adde är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är Amanda, och Kalle kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Andrea!

Säg något?
Postat av: Andrea

Wuhu, najs :) Jag känner mig speciell

Postat av: KArolina

Haha Gör det ;)

2007-11-02 @ 18:52:07
URL: http://karolinajamtin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback