Överfull vecka

Nu är det väldigt hektiska veckor fram till jul, dagarn är fullbokade av skola och julklappshopping!
Den här veckan ser ut så här:
Måndag (Idag): Slutar 15.40 i skolan, hemma till halv fem. Äta middag och sen rensa mitt akvarium. Börja städa på rummet om jag hinner annars ska jag plugga matte.
Tisdag: Slutar 17.40!!! Efter det måste jag städa mitt rum.
Onsdag: Slutar 16.30, efter det ska jag springa hem och göra i ordning mig och sen kommer hela tjocka släkten för att fira min 16 årsdag!
Torsdag: Slutar 15.35, då ska jag hem och plugga gärnet. Titta på gubbängskolans Kabaré på kvällen sen hem och plugga.
Fredag: Slutar 11.10 då ska jag och Natalia julklappsshoppa direkt. Fredag kväll ska jag ut eller bara vara hemma och plugga, inte bestämt mig än.
Lördag: Min födelsedag, på dagen vet jag inte vadjag ska göra men då vill jag göra nått jag älskar, unna mig något ordentligt på min sextonårsdag, På kvällen ska jag ha lite kompisar hemma och käka middag, förfesta lite. Sen säger jag bara "Natten är ung"!
Söndag: Beror på hur sent det blev på lördagen, men förmodligen så kommer jag vara ganska död. Plugga så mycket som möjligt.

Nästa vecka har jag SEX prov. Grafo, Mdk, Psykologi, Matte, Engelska och Datakunskap.

Säg något?
Postat av: Niclas

Juste det e på lördag du fyller! Hade för mig att det var fredag :)

Postat av: Idarastri

I love guest books, keep up the good work!

2010-12-03 @ 07:22:05
URL: http://idarastri.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback