När man har tråkigt..

Hittade i Hannas blogg.
Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:
18: Andy
40: Cissi
97: Ludvig
36: Carro Granat
48: Ellinor
35: Björn
24:Annette
66: Fredde
72: Jocke
89: Karin J mobil
21: Anna
Har du pussat nummer 72? Ja ^^
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 35? Oj, det var väl lite komplicerat. Just nu kommer jag inte ihåg något direkt, vi har för många.
När ska du träffa nummer 48? Snart hoppas jag!
Är nummer 66 söt? Haha, jätte^^
Vad var ditt första intryck av nummer 18? Han verkar ganska knäpp..
Hur träffade du nummer 24? det minns jag inte.. Hon är min släktning
Gillar du nummer 21? Syskonkärlek. Oftast trevlig men ibland vill jag slå henne !
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Ja i söndags !
När såg du nummer 97 sist? Skolavslutningen
Har du varit i nummer 89 hus? Japp..
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Jag tror jag ska till öland i vinter så då isåfall.
Är du nära vän med nummer 36? Njaa, inte direkt nära.
Har du gått på bio med nummer 40? Ja
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Jadå ^^
Vad pratar du och nummer 35 oftast om? Hahaha, komplicerat.. Vi pratar inte alls just nu!
Känner du nummer 48? Ja det tycker jag att jag gör!
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Självklart!
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 66
? Dom känner inte varandra
Hur länge har du känt nummer 35? Han va hemma hos mig när jag va liten men känt har jag väl gjort i snart 3 år.
Har nummer 18 ett förhållande? Ja, han är tillsammans med Emelie tror jag.
Har du velat slå 89 i ansiktet? haha nej!
Hur träffade du nummer 97? Ja.. typ varje dag i tre år!

Säg något?
Postat av: NiC

Bra lista ;)

Postat av: Erlandmarlin

Very useful information. Thank you!

2008-10-15 @ 11:40:16
URL: http://erlandmarlin.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback