Måndag

Skolan gick bra, kul att träffa alla igen. Jag känner att jag ligger lite efter i några ämnen men inte så det är någon direkt större fara. Jag tittade på one three hill direkt när jag kom hem sen snackade jag med mamma lite och käkade middag. Sen var det bara att sätta sig framför matteböckerna igen. Efter långa timmar av ppm, promille och index så är det dags för kvällspromenad med Andrea. Jag älskar verkligen att vara ute på kvällen, lite frisk luft innan man ska sova. Snacka av sig lite och ta en pause från evighets pluggandet. Jag mötte simon påväg hem vi tog sällskap och stod och snackade utanför mig i mer än en timme om allt mellan himmel och jord. Så nu är jag redo att gå och lägga mig framför TV:n och förhoppningsvis somna. Jag har fått lite sömnproblem senaste två veckorna. Jag ligger helt klarvaken, pigg och glad inte det minsta trött. Men sova måste man ju göra, sova bör man annars dör man! Det kanske är så att jag inte är van att sova ensam så ofta. Det är ju alltid mysigt att ha lite sällskap! Jag har ju min evigt barnsliga och irriterande rädsla för mörker. Carro är mörkrädd. Nu har jag erkänt det, jag är grymt mörkrädd! "Nattlampan" lyser hela nätterna när jag sover ensam. Fast när jag har sovsällskap tycker jag att det är skönt att det är mörkt, då är man ju inte rädd.
Detta är ett väldigt löjligt beteende jag vet men så är det och så har det alltid varit och kanske tillochmed kommer alltid att vara! Men nu är det dags att sluta blogga för idag innan jag börjar avslöja alla möjliga olika saker här om mig själv. Godnatt och sov gott allihopa!

Säg något?
Postat av: Karlkajsa

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback