Lite om gårdagen

Igår vaknade jag vid halv sju ungefär, jag "hoppade" in i duschen sen la jag mig i bilen och fortsatte sova. 1½ timme var vi framme vid mormors grav i norrtälje. Skogskyrkågården såg ut som ett vykort, det regnade ner stora snöflingor från himlen ut över en fin gård. Vi tände ljus och la granris och en krans. Inte för mycket blommor och grejer, för pråligt det hade inte mormor tyckt om. Vi grät en liten skvätt och sa hejdå. Det var skönt att vara vid graven igen det var länge sen jag var där. Jag har inte pallat, Det är en jobbig grej sådant där med att åka till nån man verkligen älskats grav och försöka att inte gråta och att inte sakna. Men det är skönt att ha varit där nu iaf. Vi åkte vidare till norrtälje stad och käkade lunch, åt världens godaste smörgås med smält ost på, mums! Sen åkte jag hem tittade på film. Jag gjorde iordning mig och käkade middag med familjen plus Jocke och Micke. Sen mötte jag Jonas Erik och Sandra vif t-banan i Hökarängen och vi gick hem till Moa och förfestade lite kan man säga. Det var trevligt även fast att lite grejer hände.. Jag och sandra gick och mötte Jocke och Pysen och vi var hos Moa ett tag till, då hade det hunnit bli riktigt mkt folk, kul! sen ringer Moas mamma och säger att hon kommer nu! Moa slängde ut alla förutom mig och Sofia som fick städa och diska på tio minuter, sen drog jag Moa sofia Pysen och Jocke hem till Ghandi i svedmyra. vi gick hem vid halv två tror jag, gick hem till Andrea en snabbis och sa hej ^^ Sen följde Pysen och Jocke med hem vi försökte hitta Pysens plånbok  med det gick inte, jävla moppe vägrade starta! Jocke somnade hos mig och Pysen drog vidare ut. Jag somnade vid fyra halv fem. Vilken utförlig beskrivning jag gjorde av min lördagskväll.. När man inte har något att göra så kan det lätt hända att man skriver för mkt!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback