Ingen bra dag idag.

Dålig bloggning senaste dagarna. Haft temadagar onsdag-torsdag jag jag ska berätta lite mer om tankar och så kring ämnena som var. Dont drink and drive, no smoking generation, rattfylleri, alkohlism och drogmissbruk. Intressanta grejer det där. Idag och igår har jag haft feber och en enorm migrän, öroninflamationen har suttit i en hel vecka nu. Men jag hatar doktorer som rör mina öron för det gör så pissont så jag vägrar att gå till farbror doktor denna gång. Jag har enorma problem med öronen sen ett och ett halvt år tillbaka och sen dess har dom bara gjort mig illa och sagt att jag ska opereras om det fortsätter, och det är ju inget kul!


Jag vill lägga en liten tanke på det som hände i Finland igår.
R.I.P för dom 7 undomar och rektorn som blev offer för detta våldsdåd.
"Helvete fanns i Finland igår"
Denna 18 årige mördares motto löd:
 ?Mänskligheten är inte värd att försvara, utan den ska dödas.?
Jag vill också lägga en tanke till alla familjer, vänner och annhöriga för offren, det måsta vara hemskt.
Och för eleverna på skolan som fick vittna till detta hemska våld.
Tankarna vilar hos er idag.



Säg något?
Postat av: NiC

Denna värld vi lever i är hemsk... Men så har det väl alltid varit =/

Postat av: Karolina

Ja =/

2007-11-08 @ 22:02:42
URL: http://karolinajamtin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback