Fredag-Datakunskap

Satte klockan på kvart i sex imorse men jag gick inte upp förren kvart i sju imorse. sprang in i duschen och sprang till t-banan. När vi kom till slussen så var det förseningar i tjuga minuter så vi kom försent. Nu sitter jag här och är klar med allt inför provet nästa vecka, skönt!
Efter skolan ska jag och Natalia Julklappsshoppa i ett antal timmar på stan. Så idag är jag klädd i gympadojjor och enkla kläder så dom är lätta att ta av (låter fel, jag vet).
ikväll ska jag på fest en tag och sova ganska tididgt eftersom jag fyller år imorgon! Familjen kommer säkert och väcker mig jätte tidigt med ett stort bärg av presenter *YIPPIE*


Säg något?
Postat av: Niclas

Julshopping.. Det ska jag göra en vardag som jag e ledig :) Slippa springa runt på stan med alla andra shoppinggalna tjejer på helgerna =P

Postat av: Karolina

haha ;) Det gör du rätt i!

2007-11-30 @ 20:21:33
URL: http://karolinajamtin.blogg.se
Postat av: Idar

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-01-07 @ 10:54:23
URL: http://idar.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback