Tråkigt

Jag har lyckats vända min dyngsrytm, jag har gått och lagt mig vid tre fyra och gått upp vid ett i flera dagar.
Så nu sitter jag här och tråkar, kan inte sova.
Vad ska man göra ? det är skola imorgon, man måste ju sova.
När man sitter såhär på kvällen ensam så saknar jag dig lite faktist. Det hade varit skönt att kunna ringa till dig eller be dig komma hit, så att man slipper känna sig ensam. Men det går ju inte längre, inte än på ett bra tag känns det som. Jag kan inte ringa dig när nånting speciellt har hänt, jag kan inte berätta allt för dig. Jag hatar (hatade?) undanhålla saker för dig, men nu måste jag det.
Just nu har jag mycket att tänka på, Jag måste bestämma mig, jag måste välja. Men hur vet man vad som är rätt ? och vem som är rätt? igentligen måste jag bestämma mig nu så jag inte gör nån ledsen. Men jag behöver mer tid, jag vet inte än.

Säg något?
Postat av: Rosalie

det som hjärtat säger mitt hjärta<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback