Tisdag

Äntligen hemma från en OTROLIGT krävande dag. Har gjort No och So prov, höjde mig till VG i båda, Jippie!
Sen så kan jag ha sängt mig till ett IG i gympa efter att kallat IDIOTLÄRAREN "dum i huvet", Hon ringde glatt till min mamma och berättade vad jag hade sagt, Mamma blev inte ens sur, hon hatar henne också -.- Efter några rejäla utskällningar gick jag vidare,lika glad fortfarande,  och provspelade för en långfilm vi får se hur det går man kan ju alltid hoppas. Sen blev det farsta maraton med mamma, mellan 18.00-19.00 sprang vi runt i massa olika affärer för att hitta ett par skor och en klänning. Skor hittade vi, det blev ett par högklackade svart skor, Jätte snygga! Men klänning han vi aldrig med. Men om fem minuter börjar "Ugly Betty"dags att byta om till favorit kläderna, Mini shorts och björns tröja, Mysigt!

Säg något?
Postat av: Pellekatharina

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback