Onsdag

Idag hade vi tema dag i skolan som inte var säskilt roligt, så jag bestämde mig för att gå hem tidigare(10:30) och sova lite innan jag skulle in till stan och spela in ett nytt Tv program. Så jag la mig och sov i soffan och dumma jag sov förlänge så jag fick springa till tunnelbanan och jag missar den, självklart. Så jag kom ungefär 20 minuter sent.. PINSAMT !  Dom satte mig i sminket direkt sen fick jag se en liten brev film (prat med Julius och Varja också, trevliga människor det där) och sen var det bara in i studion..
Inspelningen gick väldigt bra, jag är nöjd. Pengar Pengar :D
Nu kom jag nyss hem så jag ska in och ta en dusch sen ska jag sätta mig och spela EBOX (Nu kan björn inte klaga på stavingen!) :D Jag har blivit så beroende av SSX oxh min egna gubbe Allegra, Hon är sååå cool ! thihi
Ha en bra kväll allihopa !

Säg något?
Postat av: Anonym

....EBOX...? asså du är ju allvarligt seg i huvet :D
hur många gångar har jag inte sagt Xbox! Xbox kvinna!!!!
inte EXbox eller EKSbox!...och nu Ebox -.-
.....i have proved my point :P

2007-05-13 @ 15:28:42
Postat av: Karolina

kul björn kul.. =P Jag vet hur det stavas.. jag skojjade lite bara ^^

2007-05-14 @ 18:23:35
Postat av: ludde

BULLSHIT!

2007-06-01 @ 20:42:20
Postat av: Nicole Kidman

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback