Måndag

Första dagen i skolan sen i tidags, Inte kul. Morgonen började med att Björns pappa kom och slet i täcket alldeles för tidigt. Ca två timmar senare tog jag mig upp gick  till skolan, Magont och ett hemskt humör gjorde att vägen till skolan inte var säskilt trevlig.  När jag  kommer till skolan så får jag veta att vi inte har några lektioner förren efter lunch, Blev skit sur och gick ut med Jonna. Tiggde två smörgåsar från hörnet av Linda och Robin, Humöret började sakta bli bättre. Efter det gick jag till matsalen, där träffade jag Hanna, Elin och Rosalie. Yes, humöret var på god väg uppåt nu.
Sen kommer nederlaget, jag bränner mig på en brännnässla över hela benet! får vattenblåsor och hela skiten det sved som fan, humöret var så lågt som det bara kan vara. Med gråten i halsen går jag fram till Andreas för att söka medlidande, när han såg benet garvade han åt mig och sa att jag va enormt klatning bla bla bla, Nu var jag till och med sur! Jag gick ut igen med jonna och sen gick vi till No:n. Nu hade jag insett att det var ingen ide att rädda denna dag. Jag tog mig hem sp snabbt det bara gick och åt, Jag tröst åt sex smörgåsar och en kopp te. Sen kommer jag på FAN JAG MÅSTE TILL APOTEKET! Carro springer till tunnelbanan för hon trodde att det stängde fem. Jag springer och kommer in helt andfådd, YIPPI det skulle stänga sex. nu har jag sprungit hela jävla vägen för att jag trodde att det stängde fem. Sen kommer jag hem och ska äntligen få middag. Hela familjen åt när jag sprang fram och tillbaka till gubbängen så när jag äntligen skulle slå mig till bords så ligger det bara en ynka liten lasange kant kvar. jag flyr ner i duschen för att jag blev så sur. nu har jag suttit här framför datan och väntat på Jonna, åh äntligen har hon kommit! Nu kanske man kan bli på lite bättre humör.  Ciao!  

Säg något?
Postat av: Rosalie

jobbig dag hjärata:P
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback