Helgen.

Det har varit en underbart rolig helg. I fredeags var jag med Klara och Jonna. Vi var på hörnet där det var kockduell (Vi kom 2:a). sen drog vi vidare hem till Klara och mös och pratade, Ludivg ringde och va as packade jag och Klara bestämmde oss för att hjälpa honom hem och Jonna drog till sin pojkvän, Det tog nån timme för oss att få hem ludde. Sen skulle Klara hem och sova, Jag som inte var det minsta trött försökte komma på nått vettigt att göra kl 2 en fredgasnatt, jag kom inte på nått så jag ringde björn. Han kom och mötte mig sen drog vi hem till honom. JAg fick sällskap nån timme iaf innan han däckade -.- Tack för den.
Jag vaknade vid halv ett och gick upp och åt (vårrullar) sen satt jag och fikade med björns mamma en liten stund.
Efter det blev Carro spelnörd, Jag spelade både WoW och CS (väldigt begåvad men det ville verken björn eller wigge hålla med om).Sen hjälper jag björn att grilla sen kom min taxi (mamma) jag sprang in i duschen åt snabbt som fan sminkade mig medans Erik, jimmy och andreas klagade på att jag var bvärldens senaste. När jag äntligen är klar ringer jag Klara, hon var också sen. Jag, jimmy, Andreas och Erik dorg in till stan efter 45 minuter träffade vi jonna och det gänget på djurgårn (För mycket turkar och fjortisar på NRJ). Sen drog vi vidare till svedmyra och Tallis. Vid tre kom jag hem och slocknade på tio sekunder. Nu sitter jag här med en hyfsad huvudvärk och skriver min lilla blogg. Ska nog snart gå ut tror jag, bra väder :D Ciao!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback