Fredag.

Ojojoj vad allt förändras just nu, Livet förändras. Hela min vardag hart blivit något helt nytt! Känns så underbart!
Jag känner mig så mycket gladare nu, än för några veckor sen då jag gick runt och tänkte. Nu är allt så självklart !
Planer inför helgen än så länge:
Fredag:
Nu kom jag nyss hem från skolan, ganska bra dag. Jag fick ju träffa dig.. (A)
Snart ska jag in till stan och kolla balklänning, Fika och "ögonshoppa" (eftersom min plånbok är tom).
Sen ikväll ska jag ut med några kompisar, vattenpipa blir det kanske också. Hemma inte allt för sent eftersom jag ska upp imorgon. Bra fredag!
Lördag: 10:00 ska jag vara i kyrkan och träffa alla mina små konfirmader. Efter det åker jag hem till Rosalie och kollar på dom missade O.C avsnitten, ETT MÅSTE !
Sen blir det grillparty med massa trevliga människor, sova hos Rosalie.
Söndag: Vaknar upp hos Rosalie och går till kyrkan vid elva, träffar mina konfirmader och har kul.
Vid fyra ungefär åker jag hem och lagar middag -.- Sen ska jag och mamma sätta oss och prata Gymnasieval, eftersom ajg inte har sökt än (OMG!). SOVA TIDIGT !

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback