Frågor


1. Namn jag lyssnar till
:Carro,Karolina
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har mina åsikter,  hyfsat självförtroende
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är Otroligt lat och slarivg
4. Detta är jag rädd för: Pedofiler
5. Tre saker jag vill varje dag: Träffa Jonna, äta ,duscha
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Bestämma mig, förstå mig på glappkäftar, hata nån p.g.a ens bakrund
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa med nån man tycker om, shoppa, Festa
8. Detta vill jag göra just nu: Prata med Jonna
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Svartsjuka
11. Följande saker ser jag gärna att min partner har: Muskler, Humor, bryr  sig.
12. Är du kär just nu: Svår fråga,
13. Jag vill gifta mig: Självklart
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Få barn, Gifta mig, åkta till Australien
15. Min käraste ägodel: Tyvärr mobilen
16. Något jag vill ha i present: En sköldpadda
17. Detta har jag på mig just nu: En av björns gamla tröjor och ett par små shorts.
18. Favoritkläder: Slappa men endå snygga
19. Favoritdjur: delfin
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: punk/rock, pop
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) :
Breaking Benjamin- breath

Takida- Broken

Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Race

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
öö?
Tråkigast: matte
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag gillar: Gossip Girl på amerikanska
25. En film jag gillar: Jarhead
27. Favoritdoft: Nej!
28. Detta äter jag gärna: Husmanskost
29. Dricker helst: Mycket
30. Favoritgodis: Carro ÄLSKAR Godis
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Australien, USA
32. Färg på mina ögon: grön
33. Min längd: 160 cm
34. Jag tror på: Äkta Kärlek
35. Jag spelar: den frågan vågar jag inte svara på..
36. Person jag beundrar: Mamma. Mormor
37. Så här bor jag:
Villa i Tallkrogen
38. Antal döda krukväxter i hemmet: har tappat räkningen.. ^^
39. Hur länge var du och din senaste partner tillsammans: 2 år och 4 månader (28 månader)
40. Det här gör mig avtänd: dålig stämming
41. Favoritfärg: svårt.. gillar de flesta
42. Favoritcitat: ?
43. En hemlighet jag vet: Ja, jag vet en hemlighet...
44. Bästa present jag fått: Min dator
45. Senast köpta skiva: jag köper inte skivor
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: hmm.. Läpparna, kanske ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Näsan.. ^^
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är inte som alla andra xD
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Delfin
50. Utmanade:Va?


Säg något?
Postat av: Rosalie

haha dte är bra carro:)<3

Postat av: Rosalie

haha dte är bra carro:)<3

2007-05-22 @ 21:05:22
URL: http://www.egli.blogg.se
Postat av: Shoufa

Ge tillbaka mina tröjor :(

2007-05-29 @ 13:37:38
Postat av: Karolina

NEVER ! :D

2007-05-29 @ 19:46:47
Postat av: Mylondan

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-02-19 @ 09:17:50
URL: http://mylondan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback