Trött !

Nu är jag hemma från en underbar vecka i Alperna! Jag har haft det jätte bra, dagarna har varit fulla av skratt, sol, skidåkning och god mat! Jag har tyvärr inte fått bilderna än men direkt när jag får dem så åker de upp på Bloggen !
Jag kom hem lördag eftermiddag och då åkte jag nästa driekt på middag i kyrkan tillsammans med min Älskade Rosalie ! Efter det träffade jag min andra älskling björn vi köpte ett kilo godis och mös hela kvällen! Underbart !
Söndagen började med hemgjorde våfflor och trevligt sällskap (Fredde, jessika, familjen och björn). Sedan var det dags att njuta av det underbara vädret tillsammans med massa andra *Tallkrogsbarn*.. Efter en god middag hemma så var det dags för en  kvällspromenad med Jonna. Björn kom och mötte mig och vi gick hem till honom och sov. På morgonen vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag.
Dagen flöt på bra och nu sitter jag här och ska snart sova, Jag är otorligt trött, Natti Natti !                                                           

Säg något?
Postat av: Rosalie

Skönt att du är hemma vänen<3<3

Postat av: sanna

Du var ju ritkgit solbränd;)

2007-03-29 @ 18:28:24
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: sanna

Du var ju ritkgit solbränd;)

2007-03-29 @ 18:28:25
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback