Måndag.

Som vanligt så hatar jag måndagar. Dagen har varit full av tråkiga lektioner, Skrik i klassrummet (att dom inte kan hålla käften) Onödiga kommentarer och omoget beetende, Hemsk dag vill säga..
Jag har suttit och funderat i ett antal timmar i ett antal dagar om vaför jag alltid är pank, och hur jag ska ha råd att köpa nya sommarkläder om jag inte har några pengar?
Pengar, Pengar och pengar.. Om man bara kunde skaffa ett jobb så hade allt löst sig.. Men nej nästan allt är sextonårsgräns på (t.ex.stå i kassan, jobba efter 18.00) Jag skulle jätte gärna jobba som barnvakt, Jag älskar barn, och jag har varit barnvakt åt släktningar och åt mina egna småsyskon i ett antal år så jag har ju också erfarenhet!
Men nu måste ajg slätta mig och plugga matte, Inte kul..

Säg något?
Postat av: Thorstella

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback